Το πρόβλημα των απουσιών

Δίνονται οι δικαιολογημένες και οι αδικαιολόγητες απουσίες ενός μαθητή με δεδομένο ότι το όριο των δικαιολογημένων απουσιών είναι 50 και το όριο των αδικαιολόγητων 60. Να ελέγξετε, αν ο μαθητής προάγεται ή απορρίπτεται λόγω απουσιών. Να παραστήσετε με ψευδοκώδικα τον αλγόριθμο του προβλήματος.

Ψευδοκώδικας

Αρχή
  Διάβασε τα δεδομένα: Δικαιολογημένες
                       Αδικαιολόγητες

  Αν (Δικαιολογημένες > 50) ή (Αδικαιολόγητες > 60) Τότε
    Εμφάνισε ‘Ο μαθητής απορρίπτεται’
  Αλλιώς
    Εμφάνισε ‘Ο μαθητής προάγεται’
Τέλος

Τί θα έπρεπε να αλλάξουμε όμως, αν μας ζητούσαν να μην κάνουμε χρήση σύνθετης λογικής έκφρασης; Ας δούμε τον αλγόριθμο.

Ψευδοκώδικας

Αρχή
  Διάβασε τα δεδομένα: Δικαιολογημένες
                       Αδικαιολόγητες

  Αν Δικαιολογημένες > 50 Τότε
    Εμφάνισε ‘Ο μαθητής απορρίπτεται’
  Αλλιώς
    Αν Αδικαιολόγητες > 60 Τότε
      Εμφάνισε ‘Ο μαθητής απορρίπτεται’
    Αλλιώς
      Εμφάνισε ‘Ο μαθητής προάγεται’
Τέλος
Advertisements

Posted on 21/09/2011, in Δομημένος Προγραμματισμός, Ψευδοκώδικας and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: